人生有很多缺憾
明知是惋惜却无法完满
好像你能遮风避雨
却无法阻挠天阴的到来有人说人生就象一趟游览,不在乎出发地
也不在乎目的地
在乎的是沿途的景色拿来描述人生,真的适可而止!
CARDS - VIOLET

I don' need shit .
I don'need I don'need shit.
For real.






Huge me like it what i want
像我想要的那样拥抱我
Baby boy u got it wrong
宝贝,你错了
I told u want to be left alone
我告诉过你我想一个人呆着
No more,no more
没有其他的了
Since i can take this earth
既然我能得到你的世界
I still give it earth
我能给它一切

When it is in the
将它禁锢在我的堡垒里
I fort the
我的堡垒里
Play a play a,u play so good
这场戏你演的真好
Play a play a
演得真好
Why u hard to seeing cry
为什么我很难看见你哭泣
U soon hide abysmal,baby
你躲着我,隐匿得很深
Empty side,what it ment i
我空落落的,这对我来说意味着什么
U never love but she,spend her use overally
你从不爱她,你只是利用她
Baby play those cards
宝贝,开始游戏吧
I,u to me
我,你对我
This hand i see
我看见了你的手
I think more safety
我更有安全感了
Play a play a,u play so good
这场戏你演的真好
Play a play a
演得真好
Deeply drinking,the night i play the tenth
夜晚十点,我一人深饮
I might no see,nobody she never meant
我可能不知道,她也许什么都不是
Deeply drinking
一人深饮











评论
热度(4)
© ________Mr ╮ | Powered by LOFTER