人生有很多缺憾
明知是惋惜却无法完满
好像你能遮风避雨
却无法阻挠天阴的到来有人说人生就象一趟游览,不在乎出发地
也不在乎目的地
在乎的是沿途的景色拿来描述人生,真的适可而止!
where are ü now (gℓo rework) - glo、Jack Ü

歌曲〃where are ü now (gℓo rework)

艺术家〃glo / Jack Ü

曲风〃缓拍,孤寂,虚幻,飘渺

专辑〃öde




Where...
在哪里
For as long as I can remember I had a soft spot for love and melancholy
自我开始记事以来 我钟情于爱恋和抑郁的情感
And I Think those two things are inherently inter-related right love and sadness daily
而我认为这两者之间有着与生俱来的联系 一如日常的爱与伤痛
They exist in the same space
共存于同一时空
I gave you gave you the key when the door wasn't open, just admit it
我予钥匙开启你封闭的心 不得不承认吧
See, I gave you faith, turned your doubt into hoping, can’t deny it
看看我曾给你的承诺 你消除疑虑 再次憧憬 无可置疑吧

Now I’m all alone and my joys turned to moping
现在我孑然一身 欢畅不复 萎靡反侧
Tell me, where are you now that I need you?
告诉我 我需要你的时候你又在哪里
Where are you now?
你现在到底在哪
Where are you now that I need you?
我最需要你的时候你去哪了
Couldn't find you anywhere
杳无音信
When you broke down I didn't leave you
在你最黯淡无光的日子 我没有离去
I was by your side
形影不离 相伴左右
So where are you now that I need you?
所以我需要你的时候你又在哪里
Where are you now that I need you?
我最需要你的时候你去哪了
I gave you attention when nobody else was paying
我的瞩目带领你走出孑孑迷失
I gave you the shirt off my back, what you saying?
我褪下衬衫
To keep you warm
温暖你冰冷的躯体
I showed you the game everybody else was playing, that's for sure
无疑是失格的人间游戏
And I was on my knees when nobody else was praying, oh Lord
摆出卑躬屈膝的姿态 无人祈祷 我的女孩 是我的一切啊
Where are you now that I need you?
我需要你的时候你在哪里
Where are you now that I need you?
我需要你的时候你在哪里
I need you, I need you, I need you (the) I need you,I need you, you, you, you, you, you
我现在真的很需要你
Where are you now that I need you?
我最需要你的时候你去哪了
I need you (the) I need you, I need you (the) I need you, I need you, you, you, you, you, you
我现在真的很需要你
I need you the most
非常非常需要你
Where are you now that I need you?
我需要你的时候你在哪里
Where are you now that I need you?
我需要你的时候你在哪里
Where are you now that I need you?
我需要你的时候你在哪里
I need you the most (I need you the most, I need you the most ..
我现在真的很需要你







评论
热度(6)
© ________Mr ╮ | Powered by LOFTER