人生有很多缺憾
明知是惋惜却无法完满
好像你能遮风避雨
却无法阻挠天阴的到来有人说人生就象一趟游览,不在乎出发地
也不在乎目的地
在乎的是沿途的景色拿来描述人生,真的适可而止!
Whitelionz - Marz Léon

歌曲〃Whitelionz

艺术家〃Marz Léon

曲风〃缓拍,孤寂

专辑〃Whitelionz




我的世界被黑暗包围

我万念俱灰

我坚强,我软弱,我害怕,我勇敢,

可我无力改变世界 我只得不停歇的走下去。我们一路奋战

不是为了改变世界而是为了不让世界改变我们

是的,为的是 不在黑暗中迷失自己。

一直期盼别着人来拯救自己,

可到最后才发现只有自己才能拯救自己?






Creeping up in this place like you've
登上这个地方
Been here before me
就像是你站在我的面前
Teeth biting on your lips
与你唇齿纠缠
Pain in your eyes telling the story
你眼底的痛无声泄露故事的经过
You've been getting high on life
你扶摇直上
Drowning in your pain
我万念俱灰

You say you can't take more lies
你说你再也不能对我言不由衷
So you fade away
所以 你选择离开
This twisted night got my bone shaking
冷夜无情 我瑟瑟发抖
You paint the light through these thorn mazes
你描绘光亮冲破这满是荆棘的迷宫
This wear off taint
你的阴霾渐渐消逝
You tear out of spaces
你终于摆脱枷锁
Won't tell no lies
再也不会处心积虑地编造谎言
Keep it cool baby
守住你的孤傲 亲爱的
Hoo, your ware two eyes
呵 你那小心翼翼的眼神
They’re pointing still
还是透露了一切
Under appreciative of change
请对这些变化心存感激
They're all insecure
它们危在旦夕
Lovely long night
这漫长的夜还真是可爱
Thoughts of suicide
长眠的思绪正在蔓延
The strain is deep within you
忧虑积压在你的心底
Don't get lost in light
你可千万别在光亮中迷失
It's sorry you're mine
多么抱歉 你属于我
Let the lights shine
就任它光芒万丈
This twisted night got my bone shaking
冷夜无情 我瑟瑟发抖
You paint the light through these thorn mazes
你描绘光亮冲破这满是荆棘的迷宫
This wear off taint
阴霾渐渐消逝
You tear out of spaces
你终于摆脱枷锁
Won't tell no lies
再也不会处心积虑地编造谎言
Keep it cool baby
守住你的孤傲 亲爱的











评论
热度(8)
© ________Mr ╮ | Powered by LOFTER