人生有很多缺憾
明知是惋惜却无法完满
好像你能遮风避雨
却无法阻挠天阴的到来有人说人生就象一趟游览,不在乎出发地
也不在乎目的地
在乎的是沿途的景色拿来描述人生,真的适可而止!
Hearts Connected (R.I.B. Chillout Remix) - R.I.B. Chillout

歌曲〃Hearts Connected (R.I.B. Chillout Remix)

艺术家〃R.I.B. Chillout / Cathy Burton & Omnia

曲风〃Chill Out,Downtempo

专辑〃Hearts Connected (R.I.B. Chillout Remix)


这种安静、空灵的感觉,

我感受不到蓝天白云,最起码也要有鸟叫声、浪潮拍打的声音。 

我第一次听的时候,闭上眼,

特别是在晚上的时候,

仿佛自己置身于宇宙深处,无限遐想、

来回遨游,找不到方向。

这种空灵、迷幻、

安静的感觉的太棒了。

感谢电子音乐制作人创造了这种美妙的音符,美轮美幻。






I

I see a picture
我看见了一幅画
An image
一种影像
Of such fullness
如此绚丽多彩
Painted in your heart
画在你心中

And I
而且
I see a future
我预见了未来
So bright
光芒四射
You could only feel it within your soul
你只能在你的灵魂中感受到它

No matter how hard
无论多艰辛
It seems to be
也许
You can put your trust in me
你可以信任我
I’ll be right by your side
我会永远在你身旁
And I'll show you
让你看到
Hearts connected again
心灵再次相通
In the midst of the pouring rain
在暴风骤雨中
Hearts connected
心灵相通
Just when you least expect it
在你濒临绝望的时候
Hearts connected again
心灵再次相通
In the midst of the pouring rain
在暴风骤雨中
Hearts connected
心灵相通
Just when you least expect it
在你濒临绝望的时候

I

I see the freedom
我预见了自由
A safety net
一张安全的网
Where you can find your inner voice
在那里你可以聆听内心的呼喊

And I
而我
I see a flame inside
我看见里面有一团火焰
So bright
光芒四射
And it will light your way back home
它会照亮你回家的路
No matter how hard
无论多艰辛
It seems to be
似乎
You can put your trust in me
你可以信任我
I’ll be right by your side
我会永远在你身旁
And I’ll show you
让你看到
Hearts connected again
心灵再次相通
In the midst of the pouring rain
在暴风骤雨中
Hearts connected
心灵相通
Just when you least expect it
在你濒临绝望的时候
Hearts connected again
心灵再次相通
In the midst of the pouring rain
在暴风骤雨中
Hearts connected
心灵相通
Just when you least expect it
在你濒临绝望的时候

Hearts connected again
心灵再次相通
In the midst of the pouring rain
在暴风骤雨中
Hearts connected
心灵相通
Just when you least expect it
在你濒临绝望的时候
Hearts connected again
心灵再次相通
In the midst of the pouring rain
在暴风骤雨中
Hearts connected
心灵相通
Just when you least expect it
在你濒临绝望的时候










评论
热度(25)
© ________Mr ╮ | Powered by LOFTER