人生有很多缺憾
明知是惋惜却无法完满
好像你能遮风避雨
却无法阻挠天阴的到来有人说人生就象一趟游览,不在乎出发地
也不在乎目的地
在乎的是沿途的景色拿来描述人生,真的适可而止!
Don't You Forget - Era

歌曲〃Don't You Forget

艺术家〃Era

曲风〃鼓点,悠远,德国

专辑〃Acueril




Era作这首曲子,

真是一反常态,一般是充满神秘的宗教圣咏。这首歌很细腻,

开头的对白也意味深远,

此后的女声又充满沧桑,触摸着沉睡已久的善良。


Era起便汲汲经营的音乐特色,

匠心独具的融合流行、

摇滚及古典乐,经过截枝去叶后而产生简洁有力的音乐风格。

为了超越经典,Eric Levi更撷取德国知名音乐家Carl Orff最受盛赞的作

Carmina Burana/布兰诗歌,

为首发同名单曲“The Mass”的骨干;

新辑中还收录了“Don’t Go Away”、

Looking For Something”、“Dont You Forget About Me”、






Girl: Mom is sick
妈妈生病了
She says she can't get up
妈妈生病了
I know my brother is getting hungry
我的弟弟肚子饿了
I must go to the village to ask for some food
我得去村庄找些吃的
Would you help me
你能帮我吗
Boy: Sure, Connie. I'll help ya
当然,Connie,我会帮你的

Girl: Are you always build case when you with me?
当你陪在我身旁时我总是感到安心
Boy: You are my friend, Connie
你是我的朋友,Connie
Girl: Are you always gonna be there when I grow up
你会陪著我长大对吧
Are you
你会吗
Boy: Cross my heart
愿上帝保佑我,我会尽我所能
Don't you forget about me
你不会忘记我吧
Don't you forget about me
你不会忘记关于我的一切吧
We were soft and young
我们既柔弱也年幼
In a world of innocence
在这个纯真的世界中
Don't you forget about me
你不会忘记我吧
Don't you forget all our dreams
你不会忘记我们所有的梦想吧
Are you gone away
如今你走了
Only emptiness we makes
只剩空虚依旧
Girl: Are you always build case when you with me
你会一直在我身边吗
Boy: You are my friend, Connie
你是我的朋友,Connie
Girl: Are you always gonna be there when I grow up
你会陪着我长大对吧
Are you
你会吗
Don't you forget about me
你不会忘记我吧
Don't you forget about me
你不会忘记我吧
We were soft and young
我们既柔弱也年幼
In a world of innocence
在这个纯真的世界中
Don't you forget about me
你不会忘记我吧
Don't you forget all our dreams
你不会忘记我们所有的梦想吧
Are you gone away
你离开了吗
Don't you forget about me
你不会忘记我吧
Don't you forget about me
你不会忘记我吧
Don't you forget about me
你不会忘记我吧
Don't you forget about me
你不会忘记我吧
We were soft and young
我们既柔弱也年幼
In a world of innocence
在这个纯真的世界中
Don't you forget about me
你不会忘记我吧
Don't you forget all our dreams
你不会忘记我们所有的梦想吧
Are you gone away
你离开了吗
Only emptiness we makes
只剩空虚依旧
Don't you forget about me
你不会忘记我吧
We were soft and young
我们柔弱且年幼
In a world of innocence
在这个纯真的世界中











评论
热度(45)
© ________Mr ╮ | Powered by LOFTER