人生有很多缺憾
明知是惋惜却无法完满
好像你能遮风避雨
却无法阻挠天阴的到来有人说人生就象一趟游览,不在乎出发地
也不在乎目的地
在乎的是沿途的景色拿来描述人生,真的适可而止!
Tears (DualState Enigmatic Remix) - Dj Nickel、Headstrong、Stine Grove

歌曲〃Tears (DualState Enigmatic Remix)

艺术家〃Dj Nickel / Headstrong / Stine Grove

曲风〃Chill out,Lounge

专辑〃100 Miles From Home



每一个音符好像在不停地叩击着内心深处

那扇悲伤之门似的 一首在孩提时代就曾经为之动容的曲子,

其实岁月的河里飘荡着太多的歌声,

特别是在孩提时代和豆蔻年华里的歌谣,带给我们当年无上的欢欣,

在岁月的河床积淀埋藏多年,

当有一天又被浪潮掀开时,

牵动的不仅仅是关于某一个人,某一个黄昏黎明,

某一个河滨码头的记忆;

当你再轻轻哼唱时,不只是诗情画意,

不只是昨日重现,

奔涌的感动顷刻泪湿衣裢,在迷蒙的泪雾里,

闪烁的是永远不可追忆的青春。






I’ll keep it simple, I’ll keep it true
我会保持简单 保持真切
All the love I have I’ll give to you
我会给你我所有的爱
I’ll keep it easy, I’ll keep it real
我会保持随和 保持现实
All the love I have is what you’ll feel
你感受到的就是我所有的爱
I’ll make it clear, I’ll make you see
我会让它明了 让你看清
I’ll hold you near, close to me
我会抱近你 抱紧你


I’ll lift you up, we’ll touch the sky
我会成就你 我们一起触碰天空
I’ll wipe away those tears from your eyes
我会拭去你眼中的泪水
I’ll wipe away the tears from your eyes
我会拭去你眼中的泪
I’ll wipe away those tears from your eyes
我会拭去你眼中的泪水

I’ll take it deeper, I’ll break it down
我会体会 一点一滴
Only love can turn your life around
只有爱能改变你的生活
I’ll make it stronger, I’ll keep it free
我会让它强大 让它自由
All the dreams I have are what you see
你看到的是我所有的梦境
Love is here, just let it be
爱在这 任由它吧
I’ll kill the fear, deep in me
我抹去我内心深处的恐惧

I’ll shake you up, I’ll make you try
我会晃醒你 我会让你拼命
I’ll wipe away those tears from your eyes
我会拭去你眼中的泪水
I’ll wipe away the tears from your eyes
我会拭去你眼中的泪
I’ll wipe away those tears from your eyes
我会拭去你眼中的泪水
I’ll wipe away the tears from your eyes
我会拭去你眼中的泪
I close my eyes
我不忍心看












评论
热度(15)
© ________Mr ╮ | Powered by LOFTER